X Certamen de Música Festera d'Altea la Vella
Dissabte 9 de febrer, des de les 17:00 h., els amants de la música de Moros i Cristians tenim una cita amb el X Certamen de Música Festera d'Altea la Vella, que enguany ret homenatge a Felipe Orozco Mulet.
La jornada començarà amb un pasacarrer a càrrec de les bandes participants i la banda amfitriona, el qual s'iniciarà en la seu de Caixaltea i finalitzarà en el Centre Cultural. Posteriorment (18:00 h. aprox.) començaran les audicions del certamen.
Les bandes que concorren en aquesta edició són la Unió Musical Contestana, la Societat Artístic Musical d'Alcàntera de Xúquer i l'Agrupació Musical la Nova de Banyeres, que actuaran en aquest mateix ordre. Hauran d'interpretar l'obra obligada "Fernando Marzal", pasdoble de José Grau Benedito, finalista en 2011 al XII Concurs de Composició de Música Festera d'Altea, a més d'una marxa cristiana de presentació i una marxa mora de lliure elecció. La Societat Recreativa Musical d'Altea la Vella actuarà en últim lloc i fora de concurs, mentre el jurat delibera el resultat del certamen.
PROGRAMA
UNIÓ MUSICAL CONTESTANA (Alacant)
Director: Mario Roig Vila
Pasdoble de desfilada: REGINA NOSTRA - Mario Roig Vila
Marxa cristiana de presentació: SANTOS POETAS Y GUERREROS - Enrique Igual Blasco
Marxa mora de lliure elecció: ALMUNASTIR - Ramon Garcia i Soler
SOCIETAT ARTÍSTIC MUSICAL D'ALCÀNTERA DE XUQUER (València)
Director: Luis Pedrón Francés
Pasdoble de desfilada: ATHENAEUM - Enrique Alborch Tarrasó
Marxa cristiana de presentació: LA VICTÒRIA - Enrique Alborch Tarrasó
Marxa mora de lliure elecció: WAHABITAS - Joan Enric Canet Todolí
AGRUPACIÓ MUSICAL LA NOVA DE BANYERES DE MARIOLA (Alacant)
Director: Antonio Lillo Pérez
Pasdoble de desfilada: NOVELLA - Vicente J. Sanoguera Rubio
Marxa cristiana de presentació: ARC I BALLESTA - Oscar Sempere Francés
Marxa mora de lliure elecció: HAISSAN - Carlos Pellicer Andrés
--------------------
SOCIETAT RECREATIVA MUSICAL D'ALTEA LA VELLA
Director: Andrés Colomina Bernabeu
Pasdoble de desfilada: Mª TERESA LACRUZ - Oscar Navarro González
MACHACO (pasdoble) - José Rafael Pascual Vilaplana
VILLA CRISTIANA (marxa cristiana) - Miguel Ángel Mas Mataix
MUSICAL APOLO (pasdoble) - Amando Blanquer Ponsoda
ABENCERRAJES, TARDE DE ABRIL (marxa mora) - Amando Blanquer Ponsoda
Membres del jurat: José Grau Benedito (President), Jaime Fco. Ripoll Martins (vocal) i Rafa Garrigós (vocal).