Inici / Notícies sobre música festera / Vint edicions del concert de música festera dels Moros Vells de Banyeres de Mariola

Vint edicions del concert de música festera dels Moros Vells de Banyeres de Mariola

El proper diumenge 13 d'abril es celebrarà el tradicional Concert de Música Festera dels Moros Vells de Banyeres de Mariola, concert que enguany tindrà un toc especial, tant per a la filà com per a la Societat Musical de Banyeres, banda que interpreta el concert des dels seus orígens. Per a filà, per tractar-se de la vintena edició d'aquest concert que compta anualment amb una nombrosa assistència de festers, convidats i públic en general. Per a la banda, per ser el primer concert amb el nou director José Fco. Mira Marín.

En aquesta ocasió s'oferirà un espectacle on no solament s'escoltaran les peces musicals, sinó que es tindrà l'oportunitat de rememorar moments inesborrables de la comparsa i la seua participació en els diferents actes de la festa.

Es presentaran dos estrenes absolutes: el pasdoble "L'ofrena" de Ramon Garcia i Soler i una nova marxa mora de Rafael Mullor Grau. Al programa s'inclou també la marxa mora "Aligeabà-Spyros", amb la qual la Societat Musical acompanyarà a Rafael Vilaplana, Capità Moro 2014 a les festes d'Alcoi, el dia de l'entrada.

El concert tindrà lloc al Maset Nou dels Moros Vells, després de la missa de Diumenge de Rams, i comptarà amb la col·laboració de la colla de xirimites i tabals "El Braçal".