La Unió Musical d'Agost guanya el certamen de música festera d'Elda
La Sociedad Filarmónica Unión Musical d'Agost va guanyar dissabte passat la 31 edició del Certamen de Música de Moros i Cristians d'Elda, obtenint un total de 199 punts que li valgueren per emportar-se un primer premi valorat en 5000 euros.
El jurat professional format per Francisco Valor Llorens, Carlos Pellicer i David Pont, va tenir en compte la interpretació, afinació, harmonia i la direcció per tal d'escollir la banda guanyadora. Finalment, l'agrupació d'Agost va ser la vencedora, seguida de la Sociedad Musical La Armonía de Cox amb 146 punts i la Sociedad Musical Ruperto Chapí de Villena amb 136 punts.
Com a obra obligada, totes les bandes van interpretar la marxa cristiana "Alardo Cristiano" del compositor Francisco Valor Llorens, creada per a la present edició del certamen.