Julio Domingo Escamilla guanya el 1r Concurs de Pasdobles de la Fundació Sanganxa
El compositor Julio Domingo Escamilla ha resultat guanyador del 1r Concurs de Pasdobles de la Fundació Sanganxa. L'autor, natural de Caudete de las Fuentes, s'ha emportat el primer premi, dotat amb 1500 euros, gràcies al pasdoble presentat baix el lema "Dauradaltea". A partir d'ara, l'obra portarà com a títol "El CIM d'Altea", en homenatge al 50 aniversari del Certamen Internacional de Música "Vila d'Altea".
D'altra banda, el premi del públic ha estat per al pasdoble "Els Arcs", de l'autor alteà Antonio Barber Llinares, qui també ha aconseguit el segon premi. Els espectadors assistents han pogut votar a través d'un codi QR imprés al programa, mentre la Societat Filharmònica Alteanense, dirigida per Rafa Garrigós, interpretava diversos pasdobles fora de concurs.
La primera edició del certamen de composició ha sigut tot un èxit, havent-se presentat més de 35 compositors i compositores. El jurat ha estat format per Jaime F. Ripoll Martins, Martínez Gallego i José Enrique Martínez.

