Inici / Notícies sobre música festera / Els Tuareg d'Albaida celebren el seu 20é aniversari amb música festera

Els Tuareg d'Albaida celebren el seu 20é aniversari amb música festera

La Filà Tuareg d'Albaida ha preparat un concert de música festera per al dia 7 de març, a les 19:30 h. al Cinema Odeón d'Albaida, amb motiu del seu 20é aniversari i de la Capitania Mora 2015.

La banda encarregada d'interpretar el concert serà la S.M. la Nova de Palomar i comptarà amb la participació de l'Agrupació Vocal Clarialba de Montaverner. Cal destacar que la filà aprofitarà l'acte per a presentar el CD "Temps Tuareg - XX anys pels carrers d'Albaida", que contindrà peces dedicades a la filà i als seus membres. Per tal motiu, hi haurà dos tipus d'entrada al concert, una senzilla de 5 euros i altra de 10 euros amb dret a CD, el qual es podrà arreplegar uns dies després de la seua edició.

La gravació comptarà amb música dels compositors Damià Soler, Vicent Pérez (Coleto) i J. C. Sempere Bomboí. En concret, podrem escoltar el pasdoble "El Vivi Tuareg" i les marxes mores "Cabdill Moro", "Al-Jareven", "Sarai", "Baixa el Tuareg", "Aligeabà Spyros", "Nómada", "Ah del Castell!", "Targui", "Amghar Úbadda" i "Manero". Estes dos últimes són una estrena absoluta, dedicades a Toni Úbeda i Vicent Bellver, Ambaixador i Capità d'Albaida 2015.