Inici / Notícies sobre música festera / Saül Gómez i Marcos Verdú s'imposen al 5é Concurs de Música Festera del Verger

Saül Gómez i Marcos Verdú s'imposen al 5é Concurs de Música Festera del Verger

El passat dissabte 27 de gener, la Casa de Cultura del Verger va acollir la final del V Concurs de Composició per a Dolçaina i Percussió, organitzat per l'Espai Música Jove "López Cabrera" del Verger, un esdeveniment que s’ha consolidat com una plataforma fonamental per a la creació de noves obres per a dolçaina en el món de la música festera.

Els guanyadors d'aquesta edició van ser Saül Gómez Soler i Marcos Verdú Verdú, ambdós figures destacades en la composició de música per a dolçaina i percussió. Els resultats finals van ser els següents:

Modalitat Dolçaina i Percussió:
  • 1r Premi: "CARRÓS", de Marcos Verdú Verdú
  • 2n Premi: "AMARILIS", d'Óscar Calatayud Gómez
  • Premi del Públic: "REINA MORA", de Josep Alemany i Ortolà
  • Premi dels Músics: "AMARILIS", d'Óscar Calatayud i Gómez
Modalitat Dolçaina, Metalls i Percussió:
  • 1r Premi: "AZ-ZHAR", de Saül Gómez i Soler
  • 2n Premi: "CREMADELLA", de Marcos Verdú Verdú
  • Premi del Públic: "REGNE DE LAGUART", de Julio Garcia Casasempere
  • Premi dels Músics: "AZ-ZHAR", de Saül Gómez i Soler

Les obres finalistes van ser interpretades magistralment per la Colleta del Verger dirigida per Alberto Sánchez, davant d'un públic que va poder gaudir de l'alt nivell creatiu i tècnic de les composicions finalistes.